רמת הגולן: שבעה חיילים נפצעו בהתהפכות דחפור על רכב

חלק מהפצועים פונו במסוקים לבית החולים רמב"ם בחיפה, וחלקם פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים זיו בצפת
ישראל פריי 1 Comment on רמת הגולן: שבעה חיילים נפצעו בהתהפכות דחפור על רכב

שבעה צעירים נפצעו מהתהפכות דחפור כבד על רכב פרטי באזור צומת הטנק שבצפון רמת הגולן. על פי הדיווחים, מצב שני פצועים הוא קשה, והיתר במצב בינוני וקל • עדכונים – בהמשך

חלק מהפצועים פונו במסוקים לבית החולים רמב"ם בחיפה, וחלקם פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים זיו בצפת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תאונה קשה בצפון הארץ: שבעה צעירים נפצעו מהתהפכות דחפור כבד על רכב פרטי באזור צומת הטנק שבצפון רמת הגולן. על פי הדיווחים, מצב שני פצועים הוא קשה, והיתר במצב בינוני וקל.

חלק מהפצועים פונו במסוקים לבית החולים רמב"ם בחיפה, וחלקם פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים זיו בצפת. נסיבות המקרה הקשה נבדקות ומתוחקרות.

דוברות בית החולים זיו בצפת: "לחדר הטראומה במרכז הרפואי זיו בצפת הובאו 4 פצועים. 2 במצב קל עם חבלות גפיים וחבלות כהות ו-2 במצב בינוני עם חבלות גפיים, חזה וגב. עוברים בדיקות CT בשעה זו".

הותר לפרסום כי הנפגעים בתאונה הם חיילי צה"ל, שעסקו בפעילות מבצעית בגזרת הר דב. בהודעת דו"צ נאמר כי קצין, נגד וחמישה חיילי צה"ל נפצעו כתוצאה מהתנגשות בין דחפור לנגמ"ש במרחב הר דב. הודעות נמסרו למשפחות.

מהמרכז הרפואי זיו בצפת עדכנו הבוקר על מצב הפצועים: ארבעת החיילים שהגיעו בחילוץ מוסק לחדר הטראומה טופלו בשעות הלילה ע"י אורטופדים וכירורגים. שניים מהם מאושפזים במח' האורטופדית עם חבלות גפיים עליונות ותחתונות. השניים האחרים מאושפזים במח' הכירורגית אחד עם שברים בצלעות ,חבלה בטחול, וחבלות בגוף. השני עם חבלות בכל הגוף.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    רפואה שלמה בעזרת ה